МАСТАЦКАЯ РЭЦЭПЦЫЯ НАРОДНАЙ СПЕЎНАЙ ТРАДЫЦЫІ
А Ў ЛЯСКУ. Апрацоўка для хора a cappella Алеся Рашчынскага.
БУЛЬБА. Апрацоўка для хора a cappella Алены Атрашкевіч.
ГАВАРЫЛА ПОЛЕ ШЫРОКАЕ. Апрацоўка для хора a cappella Леаніда Захлеўнага.
ДУБРАВУШКА. Апрацоўка для хора a cappella Анастасіі Бендэрскай.
ЕХАЎ ПАН-КАПІТАН. Апрацоўка для жаночага хора Алены Атрашкевіч.
ЖАВАРОНАЧКI. Апрацоўка для хора a cappella Людмілы Шлег.
ЛЯВОНІХА. Апрацоўка для хора a cappella Алены Атрашкевіч.
ОЙ, ДАБРАНАЧ . Харавая фантазія на народную тэму Анастасіі Бендэрскай.
ОЙ, ПАЛЫН МОЙ, ПАЛЫНОЧАК. Апрацоўка для хора a cappella Сяргея Бельцюкова.
ТРЫПТЫХ. (ТУМАН, ТУМАН, МАТУШКА, З-ПАД БЕЛАГА КАМУШКА, ОЙ, ТАМ НА ГАРЭ). Апрацоўка для жаночага хора Алеся Рашчынскага, пераклад для хора a cappella Галіны Цмыг.
ТУМАН ЯРАМ. Апрацоўка для хора a cappella Андрэя Саўрыцкага.
МАСТАЦКАЯ ІНТЭРПРЭТАЦЫЯ АЙЧЫННАЙ ХАРАВОЙ СПАДЧЫНЫ
«БЕЛАЯ ГОЛУБОНЬКА» Кантата на тэмы беларускіх лірычных кантаў XVII-XVIII ст. для камернага хора, салістаў, струннага квартэта, флейты, ударных і аўтэнтычных інструментаў Алены Атрашкевіч.
ЗОРКА ВЕНЕРА. Музыка Самуіла Рак-Міхайлоўскага, словы Максіма Багдановіча Транскрыпцыя для хора a cappella Алега Гембіцкага.
ПЕСНОПЕНИЯ ОБ ЕВФРОСИНИИ ПОЛОЦКОЙ. Канцэрт для жаночага хора a cappella на царкоўна-славянскія тэксты Людмілы Шлег. Да 1000-годдзя Полацка і Праваслаўнай веры Белай Русі. Па помніках старажытнарускай літаратуры і гімнаграфіі XII-XVII вв. (у расшыфроўцы Н.С. Сярогінай).
ПОДОБНЫ СУПРАСЛЬСКОГО ИРМОЛОГИОНА. Гарманізацыя для мужчынскага хора a cappella Андрэя Бандарэнкі.
ПЯЦЬ ВЫБРАНЫХ РАСПЕВАЎ З СУПРАСЛЬСКАГА ІРМАЛАГІЁНА. Гарманізацыя для хора a cappella Яўгена Паплаўскага