ТОМ I. ПЕРЕЧЕНЬ ПАРТИТУР

Перечень партитур

МАСТАЦКАЯ РЭЦЭПЦЫЯ НАРОДНАЙ СПЕЎНАЙ ТРАДЫЦЫІ

А Ў ЛЯСКУ.  Апрацоўка для хора a cappella Алеся Рашчынскага. 

БУЛЬБА. Апрацоўка для хора a cappella Алены Атрашкевіч.

ГАВАРЫЛА ПОЛЕ ШЫРОКАЕ.  Апрацоўка для хора a cappella Леаніда Захлеўнага.

ДУБРАВУШКА. Апрацоўка  для  хора a cappella Анастасіі Бендэрскай .

ЕХАЎ ПАН-КАПІТАН. Апрацоўка для жаночага хора Алены Атрашкевіч

ЖАВАРОНАЧКI. Апрацоўка для хора a cappella Людмілы Шлег.

ЛЯВОНІХА. Апрацоўка для хора a cappella Алены Атрашкевіч

ОЙ, ДАБРАНАЧ . Харавая фантазія на народную тэму Анастасіі Бендэрскай.

ОЙ, ПАЛЫН МОЙ, ПАЛЫНОЧАК. Апрацоўка для хора a cappella Сяргея Бельцюкова.

ТРЫПЦІХ. (ТУМАН, ТУМАН, МАТУШКА, З-ПАД БЕЛАГА КАМУШКА, ОЙ, ТАМ НА ГАРЭ).  Апрацоўка для жаночага хора Алеся Рашчынскага, пераклад для хора a cappella Галіны Цмыг.

ТУМАН ЯРАМ. Апрацоўка для хора a cappella Андрэя Саўрыцкага

МАСТАЦКАЯ ІНТЭРПРЭТАЦЫЯ АЙЧЫННАЙ ХАРАВОЙ СПАДЧЫНЫ

«БЕЛАЯ ГОЛУБОНЬКА» Кантата на тэмы беларускіх лірычных кантаў  XVII-XVIII ст. для камернага хора, салістаў, струннага квартэта, флейты, ударных і аўтэнтычных інструментаў Алены Атрашкевіч.

БОГ НАРАДЗІЎСЯ. Беларускі духоўны гімн.  Харавая партытура з нотаў кс. Ул. Чарняўскага,  інструментоўка Алеся Рашчынскага, пераклад для струннага квартэта  Дыяны Кульбаковай .

ЗОРКА ВЕНЕРА. Музыка Самуіла Рак-Міхайлоўскага, словы Максіма Багдановіча  Транскрыпцыя для хора a cappella  Алега Гембіцкага.

КАНТ НА РАСТВО. Фантазія для хора, флейты, струннага квартэта, чалесты і  званочкаў на народныя спевы.  Сімаковіч, Ларыса.

НЯСВІЖСКАЯ МЕССА XVIII В. KYRIE. Рэканструкцыя харавых галасоў Тамары Ліхач, інструментоўка Алеся Рашчынскага, пераклад для струннага квартэта Дыяны Кульбаковай.

О МАРЫЯ, МАЦI БОГА. Муз. В. Гожэльнярскага. Інструментоўка Алеся Рашчынскага, пераклад для струннага квартэта Дыяны Кульбаковай.

ПЕСНОПЕНИЯ ОБ ЕВФРОСИНИИ ПОЛОЦКОЙ.  Канцэрт для жаночага хора a cappella на царкоўна-славянскія тэксты Людмілы Шлег. Да 1000-годдзя Полацка і Праваслаўнай веры Белай Русі. Па помніках старажытнарускай літаратуры і гімнаграфіі XII-XVII вв. (у расшыфроўцы Н.С. Сярогінай).

ПОДОБНЫ СУПРАСЛЬСКОГО ИРМОЛОГИОНА. Гарманізацыя для мужчынскага хора a cappella  Андрэя Бандарэнкі.

ПЯЦЬ ВЫБРАНЫХ РАСПЕВАЎ З СУПРАСЛЬСКАГА ІРМАЛАГІЁНА. Гарманізацыя для хора a cappella  Яўгена Паплаўскага

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *